Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 7 (2015)
No. 7 (2015)
Published:
2015-11-29
Artículos basados en investigación empírica
Discourses on the banning of guaraní in a rural school institutional history in Corrientes: tensions and contradictions in the memories of the protagonists.
Carolina Gandulfo, María Florencia Conde
5-35
PDF (Español (España))
Science teaching for all or for an elite?: converging views from different theoretical perspectives
Alejandro Pujalte, Agustín Adúriz Bravo, Silvia Porro
36-49
PDF (Español (España))
Pedagogical Content Knowledge and Didactic Model in natural sciences. The case of kindergarten novel teachers
Margarita C. Ortiz, Zulema del Carmen Nussbaum, Johanna L. Cochia
50-63
PDF (Español (España))
Reseñas de tesis de grado y posgrado
La práctica de la investigación en las propuestas de enseñanza de la metodología de la investigación de las carreras del campo de Ciencias Sociales de la Universidad Nacional del Nordeste
Mariana Cecilia Ojeda
64-73
PDF (Español (España))
La vida cotidiana de una escuela secundaria de la ciudad de Corrientes, a partir de la implementación de las TIC, con la llegada del Programa Conectar Igualdad
Leonardo Ismael Aquino
74-78
PDF (Español (España))
Un estudio desde los egresados y estudiantes avanzados de los profesorados de Historia, Geografía, Inglés, Filosofía y Ciencias de la Educación. Facultad de Humanidades-UNCa.
Margarita C. Ortiz
79-81
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Indexaciones
Indexaciones