Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 8 No. 11 (2017)
Vol. 8 No. 11 (2017)
Published:
2017-10-10
Artículos basados en investigación empírica
The Technological Didactic Knowledge of the Content (TPACK) in university teachers. Images and modes of expression in classroom practices
Fernando Agustín S. Flores, Margarita Cristina Ortiz
6-24
PDF (Español (España))
Relationship with families in early childhood education: everything depends on the glass with which you look
Gabriela Alejandra Fairstein
25-48
PDF (Español (España))
Teaching that trascends the class environment. Teachers’ views about their activities at secondary school
María Gloria Saucedo, María Teresa Alcalá, Horacio Ademar Ferreyra
49-62
PDF (Español (España))
Life histories retold: reconceptualization of school biographies of trainee teachers
Silvia Adriana Branda
63-89
PDF (Español (España))
The nursery school: identity at stake
Patricia Sarlé
90-100
PDF (Español (España))
Study on the figures of migration and trajectories of university students of educational sciences, from the act of narrating
Guadalupe Rocío del Valle Leiva
101-121
PDF (Español (España))
Reseñas de tesis de grado y posgrado
Las tecnologías de la información y la comunicación en las prácticas educativas de docentes universitarios. Un estudio de caso en las Facultades de Humanidades e Ingeniería de la Universidad Nacional del Nordeste
Patricia Mónica Núñez
122-129
PDF (Español (España))
Trayectorias sociales de jóvenes de sectores vulnerables de la ciudad de Corrientes que han transitado por ofertas de políticas públicas de formación para el trabajo
Andrea Evangelina Marturet
130-133
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Indexaciones
Indexaciones