Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 16 No. 23 (2025)
Vol. 16 No. 23 (2025)
Published:
2025-07-31
Artículos basados en investigación empírica
Analysis of trajectories of graduates from the Faculty of Humanities and Education Sciences between 2011 and 2021
Diego Aguirrezábal Piccininno , Eugenia Sotelo Rico, Eduardo Rodríguez Sanabia
e162302
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Training environments in argentine technical education: An exploratory study on the automotive sector
Ana Drolas, Marcelo Delfini, Juan Montes Cató
e162303
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
New challenges and perspectives in the professional training of geography teachers
Cristina Mónica Monti, Bruno Maximiliano Galeano
e162305
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Gender-based violence that affects the school context. A critical look at prejudice and stereotype
María Alejandra Hernández Nieto, Indira Milena Jiménez Hernández, Viviana Lady Roncancio Páez
e162306
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Segregation and socio-educational inequality in schools. Post-pandemic reflections from the colombian educational system
Pablo Emilio Cruz Picón
e162307
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Identity, development and pedagogical reconstruction. Analysis of a teachers pedagogical practice through her life story
Virginia Martagón Vázquez, Carmen Belén Onieva Tejada
e162308
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
The importance of the bond between teachers and students in shaping their school experiences in secondary school
Patricia Malena Delgado, Cinthia Denise Amud
e162309
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Puppets on stage: exploring an atypical didactic strategy in the teaching of architecture. The expressiveness of the didactic content knowledge of an expert teacher
Fernando Agustín S. Flores, Martín Iturrioz
e162310
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Ensayos de reflexión teórica
Education management: research in praxis for strengthening and improving the school center
Catty Orellana-Guevara
e162301
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Challenges in educational technology: creating teaching practices and emerging futures in public universities
Natalia Elisabet Santillán
e162304
PDF (Español (España))
EPUB (Español (España))
XML (Español (España))
HTML (Español (España))
Reseñas de tesis de grado y posgrado
El carácter feminizado de la educación inicial en CABA: entre la precarización laboral y la influencia del movimiento feminista
Paula Daniela Franco
e162311
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTML (Español (España))
Reseñas y comentarios de libros académicos
Superasignaturas. El futuro de la enseñanza y el aprendizaje
Marlene Paola Quintana
e162312
PDF (Español (España))
XML (Español (España))
EPUB (Español (España))
HTML (Español (España))
Language
English
Español (España)
Indexaciones
Indexaciones