Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 11 No. 14 (2020)
Vol. 11 No. 14 (2020)
Published:
2020-12-29
Artículos basados en investigación empírica
Plot of personal and professional connections from the teacher's voice
María Luisa García Martel, Ilda Avelina Mieres
8-24
PDF (Español (España))
The social cognition´s impact on vocational behavior of care staff for people with disabilities
José María Benavent Estrada
25-38
PDF (Español (España))
Approaches to the curriculum from the inclusion of the environmental dimension in academic offerings at the universidad nacional del nordeste
Luciana Sudar Klappenbach, Erica Silvana Peralta
39-55
PDF (Español (España))
Teacher training for childhoods. A contribution from the narratives of graduate training at the university
Ileana Ramírez, Vanina Soledad Borda
56-69
PDF (Español (España))
Dilemmas and challenges of training for work in youth and adult education
María Alejandra Bowman
70-81
PDF (Español (España))
Informes de proyectos, programas o relatos de experiencias
Results report of problem based learning implementation in a university chair of engineering basic sciences
Carmen Graciela Del Valle, Nancy Francisca Aguilar, Ana María Montenegro
82-93
PDF (Español (España))
Reseñas y comentarios de libros académicos
“La formación para el trabajo en una escuela técnica nocturna de la localidad de Machagai, provincia del Chaco. La perspectiva de los jóvenes, de la institución educativa y del sector laboral”.
Melisa Anabel Florez
94-97
PDF (Español (España))
Tenemos una oportunidad en el barrio: programa educativo de jóvenes y adultos como política de estado local
María Belén Dichiara
98-100
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Indexaciones
Indexaciones