Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 12 No. 15 (2021)
Vol. 12 No. 15 (2021)
Published:
2021-08-30
Artículos basados en investigación empírica
On the "Meeting of geographers of Latin America". Essay of theoretical approaches around a name
Emilas Darlene Carmen Lebus
1-26
PDF (Español (España))
Resisting the pandemic from the margins of the school system: the case of High School n° 60 in Greater Resistencia
Marcelo A. Graciosi Barrios
27-43
PDF (Español (España))
Education: the challenges of online learning and educational inequalities
Griselda Fabiana Medina, Clotilde Noemí Sogari
44-54
PDF (Español (España))
Educational institutions in unexpected settings
Cinthia Vanesa Cossio, Miriam Anahí Gómez Alegre
55-67
PDF (Español (España))
The metaphor as a mechanism of intelligence, creation and communication in hard sciences and engineering and its recovery in university teaching
Humberto Manuel Magnasco
68-92
PDF (Español (España))
“Keeping up”: one family’ s digital appropriation processes
Claudia Patricia Valdivia Sánchez
93-112
PDF (Español (España))
Reseñas y comentarios de libros académicos
Ávila Pardo, A. (2017). La interculturalización de la educación superior en Veracruz, México. Actores y discursos en la etapa fundacional de la Universidad Veracruzana Intercultural. Editorial Académica Española. 312 págs.
Miriam Graciela Soto
113-116
PDF (Español (España))
Reseñas de tesis de grado y posgrado
Prácticas letradas vernáculas en una escuela primaria de Iztapalapa: una perspectiva sociocultural
María Esther Tapia Álvarez
117-120
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Indexaciones
Indexaciones