Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 22 (2024)
Vol. 15 No. 22 (2024)
Published:
2024-12-27
Editorial
Administración de la educación: debates, actores y territorios
Patricia Delgado, Cecilia Ferrarino, Marisa Zelaya
PDF (Español (España))
Artículos basados en investigación empírica
SECONDARY SCHOOL EDUCATION MANAGEMENT: CONTRIBUTIONS FROM THE PERSPECTIVE OF DIRECTORS OF THE PROVINCE OF BUENOS AIRES BETWEEN 2010 AND 2020
Gabriel Asprella, María Eugenia Vicente
PDF (Español (España))
Santa Fe’s Rural Schools during the Pandemic: Innovation in Academic Institutional Practices
Andrea Elisabet Hernán, Andrea Beatriz Villalba, Cintia Belén Monzón
PDF (Español (España))
ORGANISATION AND MANAGEMENT OF EDUCATION FROM THE COMMUNITY. OPENNESS, PARTICIPATION, AND SHARED LEADERSHIP
Virginia Martagón Vázquez, Belén González Triviño, María Tamara Mata Padilla, Carmen Ortiz Gálvez, Pilar Guerrero-Strachan García, Analía E. Leite Méndez, José Ignacio Rivas Flores
PDF (Español (España))
WORDS REMAIN, DO MEANINGS CHANGE? AN ANALYSIS OF THE PROGRESSIVE CONSOLIDATION OF THE SCHOOL MANAGEMENT APPROACH
César Mauricio Kasprzyk
PDF (Español (España))
Teaching perception on the participation of the productive and social sectors in the school curriculum of two Mexican universities
María del Rosario Mendoza Sauceda, Abel Antonio Grijalva Verdugo
PDF (Español (España))
Transformations in Educational Administration: Evolving Roles, Functions, and Professional Profiles in Public Management
Silvina Ana Santin
PDF (Español (España))
Challenges of educational administration in times of change and uncertainty. Recovering the specificity of the disciplinary field
Marisa Álvarez, Alberto Iardelevsky , Natalia Gardyn, Gabriel Rebello
PDF (Español (España))
Reseñas de tesis de grado y posgrado
La gestión educativa en el nivel de educación inicial desde la perspectiva del rol directivo en instituciones escolares públicas estatales y privadas en la ciudad de Mar del Plata
Cecilia Barili, Verónica Penna
PDF (Español (España))
Experiencia de Formación Docente híbrida -presencial y virtual- mediante asociación de Institutos
Paula Palacios Leiva
PDF (Español (España))
Reseñas y comentarios de libros académicos
Pablo Cortés-González, José Ignacio Rivas-Flores y Analía E. Leite-Méndez (2023) Escuela y transformación social. Otra mirada de la organización educativa. Barcelona, España: Octaedro. 177 páginas.
Andrea Graciela Martino
PDF (Español (España))
Language
English
Español (España)
Indexaciones
Indexaciones